vineri, 28 iunie 2013

Cum sa intretii un set de jante din aliaj pentru Mercedes

Este o intrebare foarte buna. Ca la orice model de jante din aliaj este foarte important sa le cureti periodic. Spre exemplu eu curat jantele saptamanal, chiar si mai des daca suntem in sezonul ploios.

Jantele de Mercedes presupun mai multa atentia din partea voastra pentru ca aliajul din care sunt facute isi pierde luciul daca sta mult timp sub noroi si mizerie. In mod normal le curat la o spalatorie auto, sunt unele spalatorii auto care sunt specializate pe intretinerea jantelor din aliaj, eu nu am avut placerea sa ajung pe la ei dar poate in viitor ma voi duce.

Eu le curat in curte cu apa rece de la robinet, o carpa sau un burete moale si o solutie speciala pentru jante cumparata din Cora. Solutia a costat 50-60 de lei si imi ajunge pentru 1-2 luni pe timp de vara (iarna le curat mult mai rar si o sticla imi ajunge 3-4 luni).

Este foarte important sa folositi o carpa sau un burete foarte moale pentru ca altfel riscati sa zgariati jantele si sa cadeti din lac in put. Zgarieturile de pe jante se pot scoate dar este foarte mult de munca... daca insa le zgariati va recomand sa apelati la o spalatorie auto profesionista care sa le faca inapoi 'frumoase'.

Procesul de intretinere jante  este foarte simplu si relaxant, va permite sa petreceti putin timp in aer liber, doar voi si masina voastra. Cert este ca un set de jante este foarte scump asa ca nu ar trebui sa faceti economie la intretinerea acestora... este ca si cand iti cumperi o casa si nu faci curat in ea. Nimanui nu-i plac jantele murdare de aceea este important sa fie mereu curate. Facand asta masina voastra va arata mereu impecabil ( ca si la femei, te uiti de jos in sus... de la jante la plafon :) ).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu